Saturday, April 30, 2011

nEw LoOk...^__^

Blog aku dh hias comey2..hehehe(thanks to Mas Amiera and Arif for all this)..sukanya dgn new look ni,puas hati!.agk2 lepas ni rajin tak nak update..haduiii,idea pn tak dak.plus,cik BB a.k.a. totty dh smpai limit.hee~~ sory larh mas aku tak leh nk update selalu sngt..==''.

Yang paling aku syok psal new look ni aku bleh tnjuk kt dayah..ambik kau,tngok la blog aku ni.cantik x?comel x?hijau x?..hahaha.tp hg dh bnyk post,tak aci la dayah ni.>.<....huu~~



^__^

Ntah pa2 kn aku ni,ok2..xtau nk post apa sebab serius la tak dak lngsung idea.wlaupn dh bnyk buat BW smalam tp satu apa pn xdpt idea kalau ada tu pn..ala,sikit ja pn,takat title then nk elaborate pnjang lebar susah la.so aku akan tak update blog aku ni untk jangka masa yang lama sbb nk cari sumber dari kehidupan seharian aku.dear,sayang2 ku especially MAS AMIERA AND NURHIDAYAH tnggu la update aku nnti.

2 comments:

  1. ang direct arif orang 1st,hahaha...update selalu tau pah,nnti mau xdan nk sembg ngn ang,aku baca blog ang jela,hahahahha

    ReplyDelete