Saturday, April 23, 2011

something is not right..

tah la hari ni aku rasa fb mcm pelik,suram,xbest..xkn la sbb kemarin semua jdi mcm ni.hdehh..xbest la mcm ni.nk mcm dulu balik!hari ni kwn2 aku yg aku syg syg syg major ONLINE SAT ja.aku rasa serba salah la plak sbb depa kn nk main2 ja tp aku ni plak yg OVER lebih..haiyokk,afifah afifah knpa la kau ni bengap sngt.xpatut la aku buat mcm tu kn.dh tu nk feeling lebih2 plak..awat yg jadi mcm ni ha?!


I NEED MY OLD FRIENDS BACK...T_T


mcm mna la nnti bila kami semua jmpa..hahahah.mintak2 la xkekok pelik kn.mmg larh semua yang salah tp...adoiii,xmau la mcm ni.huk..huk..huk.mcm mana ni,think afifah!think!! aku xmau la lepas yg jadi tu semua ingat aku ni xleh nk terima gurauan orang..tak!aku bkn mcm tu,tp kdg2 semua msti ada batasan kn..tapi Alhamdullilah,ada sesuatu yg membuatkan aku sedar..DIA BUKAN UNTUK AKU.hahahaha.(sori terlari topik sedikit,hnya org tertentu sja yg pham..HARAP MAKLUM)^__^





P/S-AKU SAYANG HAMPA SEMUA SANGAT-SANGAT,KALAU BOLEH KITA ELAK JANGAN GADUH TAU..<3

2 comments:

  1. laaa. makcik la hg nii. smlm bz. hahaha... sorg2 dia ja rasa pelik.. adeii. :p dont worry okayh.

    ReplyDelete
  2. m.cik..tnggu dak.hahaha.xpa la aku nk feeling sorng2.

    ReplyDelete